באתר בניה הורכבה תקרת לוח"דים בקומה ה- 12. לאחר הרכבת הרכיב הראשון למה יש לדאוג כדי שאפשר יהיה להמשיך בעבודה? מי אמור לדאוג שפעולה זו תתאפשר?
רוצים לתרגל אלפי שאלות נוספות?
המשיכו לתרגול מלא עם משוב אישי ←מבחני מה"ט אמיתיים · משוב מיידי · וידאו לכל נושא · מעקב התקדמות