divici
·
איזיפס
התחילו הכנה ←
מה דורשת החקיקה ביחס למים שאינם ראויים לשתייה באתר בנייה?
א
חובה לסמן מקורות מים שאינם ראויים לשתייה כדי להזהיר על השימוש בהם.
ב
אין כל דרישה מיוחדת הנוגעת למים שאינם ראויים לשתייה .
ג
העובדים שותים רק מי שתייה מהרשת הציבורית, ולכן זו דרישה מיותרת .
ד
באתר בנייה חובה להרתיח את המים לפני שתייתם במטרה למנוע זיהומים אפשריים, עד להתקנת רשת מים קבועה .
רוצים לתרגל אלפי שאלות נוספות?
המשיכו לתרגול מלא עם משוב אישי ←
מבחני מה"ט אמיתיים · משוב מיידי · וידאו לכל נושא · מעקב התקדמות
חזרה לקורס מה"ט בטיחות בבנייה ←
המשיכו לתרגול מלא ←