מדוע נדרש לדווח למפקח עבודה אזורי על מקרים מסוכנים מסוימים ומוגדרים גם אם לא נגרמה פגיעה בעובד?
רוצים לתרגל אלפי שאלות נוספות?
המשיכו לתרגול מלא עם משוב אישי ←מבחני מה"ט אמיתיים · משוב מיידי · וידאו לכל נושא · מעקב התקדמות
מבחני מה"ט אמיתיים · משוב מיידי · וידאו לכל נושא · מעקב התקדמות