אף שהדו"ח קובע כי "אין ראיה חד־משמעית המצביעה על כשל שיטתי", מיוחסת לקביעה זו חשיבות יתרה משום שהיא מרמזת, לדעת העורכים, שאי־הימצאות כשל סיסטמטי אינה שקולה להוכחת תקינותה של המערכת, ולכן כל מי שמסיק מן הדו"ח שהמערכת מתפקדת ללא דופי שוגה בהיסח־הדעת.

מה *משתמע* מן המשפט?

רוצים לתרגל אלפי שאלות נוספות?

המשיכו לתרגול מלא עם משוב אישי ←

מבחני מה"ט אמיתיים · משוב מיידי · וידאו לכל נושא · מעקב התקדמות

חזרה לקורס מה"ט בטיחות בבנייה ←

המשיכו לתרגול מלא ←