divici
·
איזיפס
התחילו הכנה ←
באיזה אופן יש לחמם מכל חימום ביטומן?
א
להשאיר רווח, שלא יפחת מ-20 ס"מ, משפתו העליונה של המכל למניעת גלישה של ביטומן.
ב
להעמיד את מכל החימום על בסיס מבטון או מבלוקי בטון ולא למלא את המכל עד שפתו העליונה.
ג
להעמיד את המכל על בסיס אופקי מתכתי איתן ויציב ולא למלא את המכל עד שפתו העליונה.
ד
תשובות ב' + ג' נכונות.
רוצים לתרגל אלפי שאלות נוספות?
המשיכו לתרגול מלא עם משוב אישי ←
מבחני מה"ט אמיתיים · משוב מיידי · וידאו לכל נושא · מעקב התקדמות
חזרה לקורס מה"ט בטיחות בבנייה ←
המשיכו לתרגול מלא ←