בכיתה מסוימת היחס בין מספר הבנים למספר הבנות הוא 3:4. לכיתה הצטרפו 7 בנים ולאחר מכן עזבו את הכיתה 4 בנות. עתה היחס בין הבנים לבנות הוא 1:1.
כמה תלמידים יש כעת בכיתה?
רוצים לתרגל אלפי שאלות נוספות?
המשיכו לתרגול מלא עם משוב אישי ←מבחני מה"ט אמיתיים · משוב מיידי · וידאו לכל נושא · מעקב התקדמות