divici
·
איזיפס
התחילו הכנה ←
מתי יש צורך להקים באתר בנייה פיגום מסוג כלשהו?
א
אם קיימת אפשרות לנפילה של יותר מ- 1.2 מטר.
ב
אם קיימת אפשרות לנפילה של יותר מ- 1.8 מטר.
ג
אם אי אפשר לבצע את העבודה בביטחון על הקרקע או על משטח עבודה יציב ובטוח.
ד
בכל מקרה שבו משטח עבודה אינו יציב ומתנדנד ללא כל קשר לגובהו.
רוצים לתרגל אלפי שאלות נוספות?
המשיכו לתרגול מלא עם משוב אישי ←
מבחני מה"ט אמיתיים · משוב מיידי · וידאו לכל נושא · מעקב התקדמות
חזרה לקורס מה"ט בטיחות בבנייה ←
המשיכו לתרגול מלא ←