פס עם קרונית (monorail) יש שתי נקודות עיגון על הקיר וזיז שבולט החוצה. אם העומס המירבי על הקורה הוא 2 טון אבל על הזיז רק 1.5 טון מה עושים?
רוצים לתרגל אלפי שאלות נוספות?
המשיכו לתרגול מלא עם משוב אישי ←מבחני מה"ט אמיתיים · משוב מיידי · וידאו לכל נושא · מעקב התקדמות