לאחר סיום יציקה בטפסה מתועשת היא פורקה ואוחסנה לצורך טיפול והמתנה ליציקה הבאה. בנקודת האחסון מתי יש לשחרר את הטפסה מקשירתה לעגורן?
רוצים לתרגל אלפי שאלות נוספות?
המשיכו לתרגול מלא עם משוב אישי ←מבחני מה"ט אמיתיים · משוב מיידי · וידאו לכל נושא · מעקב התקדמות