divici
·
איזיפס
התחילו הכנה ←
מה מטרתו של המוסד לבטיחות וגיהות ?
א
לקדם את תנאי הבטיחות של עובדים במקומות עבודה שאינם מוגדרים כמפעל .
ב
לפקח על העבודה ולעזור למבצעי הבנייה לרכוש ציוד בניין בטוח .
ג
ללמד את העובדים מקצועות חדשים ולפקח על שמירת הבטיחות .
ד
לנהל פעולות הסברה, לערוך ולפרסם מחקרים, לייעץ הענייני הבטיחות .
רוצים לתרגל אלפי שאלות נוספות?
המשיכו לתרגול מלא עם משוב אישי ←
מבחני מה"ט אמיתיים · משוב מיידי · וידאו לכל נושא · מעקב התקדמות
חזרה לקורס מה"ט בטיחות בבנייה ←
המשיכו לתרגול מלא ←